Az első, a gépjárműipar számára sorozatgyártásba kerülő dízel befecskendező rendszer Robert Bosch nevéhez fűződik, 1927-ből. Ez a rendszer akkor még egy olajozószivattyúból átalakított, soros rendszerű adagolóból és porlasztócsúcsokból állt. Soros rendszerű adagolók a mai napig vannak használatban, bár jobbára már csak munkagépekben…

Ma már teljesen logikus Benedeczki Lajos, cégtulajdonos 1998-ban meghozott döntése, mely szerint a dízel javítást a műhelyében a Bosch szervizhálózatához csatlakozva, annak kompetenciájára alapozva építi fel. Az azóta eltelt évek igazolták. A Bosch azon túl, hogy élenjáró fejlesztője maradt az üzemanyag befecskendező rendszereknek, vizsgálóberendezéseivel, szakmai oktatásaival és az általa megkövetelt technológiai fegyelemmel olyan alapot adott a szerviznek, melyre nyugodtan lehetett építkezni a további gyártók technológiájának bevezetésekor. A fejlesztéseknek ma már csak az szabhat korlátot, hogy az egyes gyártók eltérő mélységben biztosítanak technológiai hátteret (alkatrészt, javítási iránymutatást, vizsgáló berendezést, ellenőrzési értékeket) a javítást végző műhelyek számára.

Mai műszaki felszereltségünkkel és felkészültségünkkel gyári technológia szerint javítjuk a Bosch, CAV, Continental, Delphi, Denso, Lucas, Siemens VDO, Stanadyne, Yanmar, Zexel befecskendező rendszerek azon egységeit, melyekre a gyártó technológiai leírást kiadott.

Ha valamilyen egység javítására nincs gyári technológia, azt nem javítjuk.Meg kell ugyanakkor említeni, hogy minden gyártó esetében vannak olyan konkrét termékek, amikre nincs javítási technológia. Erről minden kétséget kizáróan csak a javítandó egység cikkszámának ismeretében tudunk nyilatkozni.

Mi nem "kókányolunk" semmit, csak a gyárival azonos minőségű javítás elfogadható számunkra. Amit technológiai leírás hiányában mi nem tudunk megjavítani, azt szakszerűen más sem!

 

A javítási folyamatról ...

A javítandó egység megérkezésekor annak beazonosítását követően megpróbálunk minél több információt begyűjteni ügyfelünktől

  • A használó járműről
  • Az üzemeltetési körülményekről
  • Az egység futás adatairól
  • A tapasztalt hibajelenségekről

Mind erre azért van szükség, hogy a vizsgálati és javítási folyamatot a legoptimálisabban és költséghatékonyabban tudjuk összeállítani. Ha az elvégzett alapvizsgálat alapján egyértelmű a hiba, árajánlat, amennyiben nem, előzetes árajánlat alapján a megrendelő tájékoztatást kap a javítás időszükségletéről, a várható költségekről és az esetleges alternatív megoldási javaslatokról (pl.: felújított csereprogram). Amennyiben a javítás vagy felújítás mellett dönt, az előzetes árajánlat a megbontást és részletes ellenőrzést követően kerül pontosításra. Ha a javítás közben bármi, előre nem látható körülmény merül fel, mely befolyásolja a javítás időigényét, vagy változást jelent a költségekben, arról a megrendelő minden esetben tájékoztatást kap.
Műhelyünkben ügyfeleinknek lehetőségük van a teljes javítási és ellenőrzési folyamatnál személyesen jelen lenni, a szerviz baleset és munkavédelmi előírásainak betartása mellett.

Jótállás

Az általunk elvégzett munkára, beépített alkatrészekre és értékesített egységekre egy év jótállást vállalunk, mely gyártási és anyaghibára terjed ki.

    Kérdése van? Lépjen velünk kapcsolatba!